Меню
Ваша корзина
Skinfood

Skinfood

Марка: Skinfood
вода, миристиновая кислота, гліцерин, стеаринова кислота, гідроксид калію, гідролат рисових висівок, лауриновая кислота, лаурілбетаін, гліцерилстеарат Se, амінокислоти кокоілового яблучного натрію, полікватерній-7 (Q7), хлорид натрію, цетеарілоліват, пантенол, сорбітаноліват, гексиленгліколь, ал..
320 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
вода, целюлоза, бутилен гліколь, етанол, ананасовий гідролат, пантенол, карбомер, триетаноламін, екстракт яблука, екстракт листя алое вера, ппг-26-бутет-26, гідрогенізована касторова олія, алантоїн, екстракт портулаку городнього, динатрій ЕДТА, гліцерин, лактат натрію, гліколева кислота, сахароз..
321 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
очищена вода, капрі-капринові тригліцериди, ціклопентасілоксан, цетиловий спирт, екстракт рисових висівок (2000 мг), пропіленгліколь, гліцерин, полісорбат 80, масло жожоба, ПЕГ-100, гліцерил стеарат, пальмітинова кислота, стеаринова кислота, сорбітан стеарат, диметикон, карбомер , поліакрилат на..
337 грн
(2 Відгука)
Марка: Skinfood
Маска містить органічні гранули чорного цукру, які відлущують омертвілі клітини шкіри ніжно поліруючи її, а також олія насіння макадамії і олія ши, живлять і зволожують шкіру, роблячи її гладкою і чистою.Завдяки ніжному масажу частинками чорного цукру, поліпшується мікроциркуляція крові, оздоровл..
337 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
вода, миристиновая кислота, гліцерин, стеаринова кислота, гідроксид калію, сахароза, гідратований діоксид кремнію, лауриновая кислота, лаурілбетаін, масло оливи, рисовий гідролат, гліцерилстеарат Se, хлорид натрію, цетеарілоліват, полігліцерил-10, рисовий порошок, фосфат лаурет-1, оліват сорбіта..
340 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
вода, цетеариловий спирт, хлорид бета-тріметонія, гліцерин, дікапрілілкарбонат, стеаріловий спирт, амодіметікон, ціклопентасілоксан, стеаротермонійхлорід, бджолиний віск (0,5%), гидрірованний лецитин, керамід endo, солодовий екстракт, амінокислота silk (20 мг), альгінова кислота , лимонна кислот..
399 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
вода, натрій лауретсульфат, кокаімідопропіл бетаїн, динатрій-кокоамфодіацетат, диметикон, діоглеат метилцелюлози peg-120, ізотіонат натрію cocoyl, гідролізовані глікозаміноглікани, силіконовий кватерніум-16, дистеарат гліколю, екстракт листя зеленого чаю, гідролізований кератин, пантенол, олія А..
450 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
етілгексілпальмітат, гліцерілтріізостеарат peg-20, пентаерітрітілтетраетілгексаноат, c12-15 алкілбензоат, пентаерітрітілтетраізостеарат, ізостеарат peg-10, біс-етоксідігліколевий фруктовий циклогексан 1,4-дікрбоксілат, масло насіння жожоба, масло оливи, масло примули вечірньої, масло насіння мак..
599 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
вода, пропандіол, ізононілізононаноат, цетеарил ізононаноат, бутиленгліколь, гідрогенізований поліізобутен, гліцерин, ніацинамід, дипропіленгліколь, складні ефіри жожоба, сахароза, стеарет-21, фенілтріметікон, гліцерил стеарат, олія ши, ферментований екстракт галактоміцеі, діфенілсілоксі феніл...
5 грн 845 грн
(1 Відгука)
Марка: Skinfood
вода, гліцерет-26, пропандіол, дипропіленгліколь, бутиленгліколь, екстракт полину гіркого, 1,2-гександіол, гліцерин, гідроксіетілмочевіна, полісорбат 20, етілгексілгліцерін, гідроксиетилцелюлоза, екстракт центелли азіатської, екстракт листя зеленого чаю, алантоїн, екстракт броколі, ксантанова ка..
29 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
вода, дипропіленгліколь, каприловий / каприновий тригліцерид, гліцерин, екстракт плодів арахісу, бутиленгліколь, масло оливи, екстракт центелли азіатської, екстракт ромащкі, екстракт броколі, екстракт капусти, екстракт Hizikia Fusiforme (водорості), екстракт плодів гіркого дині, пропандіол, гліц..
29 грн
(0 Відгука)
Марка: Skinfood
Маска для зволоження шкіри Skinfood Beauty In A Food Mask Cheet Horse Fat на основі кінського жиру і натуральних екстрактів всього за одну процедуру повертає шкірі природну еластичність. Вона насичує шкіру комплексом незамінних речовин, надає чудову м'якість, розгладжує та тонізує шкіру.Кінський..
39 грн
(0 Відгука)
Показано з 1 по 12 з 19 (усього 2 страниць)

Бренд «Skin Food» є одним з найстаріших і найвідоміших в Кореї, дуже популярний в Азії і добре впізнаваний в інших країнах світу. Україна з цього списку не виняток - багато вітчизняних шанувальники розкручених світових брендів все частіше зупиняють свій вибір саме на «Skin Food». Запитайте «чому»? Зараз ми вам все пояснимо!

Унікальність цього бренду полягає у виготовленні всієї косметики тільки з натуральних рослинних харчових продуктів - ягід, овочів, фруктів, молока, злаків, мінеральних речовин і інших складових щоденного раціону істинного прихильника ЗСЖ (здорового способу життя). Роблячи ставку на такі компоненти, творці компанії проявили просто незвичайну обачність, практичність і далекоглядність. Популярність ЗСЖ серед покупців косметики в усьому світі щорічно зростає, а разом з нею - і підвищений інтерес до косметичних засобів «Skin Food».

Трохи про історію успіху

Початок діяльності компанії припадає на 1957 рік, коли її творці вирішили звернути пильну увагу на індустрію краси. Саме тоді було відзначено, що організм людини буквально розквітає при вживанні повноцінної здорової їжі і було прийнято рішення створювати косметику, яка буде служити додатковим харчуванням вашій шкірі.

Озброївшись ідеєю «запалювати» шкіру красою за рахунок рослинної їжі, команда «Skin Food» стала наполегливо експериментувати з інгредієнтами, вже відомими в Кореї своєю корисністю, а також шукати нові. Косметична «скарбничка» компанії стала регулярно поповнюватися унікальними органічними інгредієнтами з різних куточків нашої планети. Список оптимальних інгредієнтів косметики «Skin Food» за цей час посилився бразильським чорним цукром, південноазіатських королівським чорним медом, французьким виноградом, мінеральною водою з Cheojeong-ri, органічними томатами, салат-латук, огірками... Пошуки найкращих інгредієнтів тривають донині і не будуть зупинені ніколи.

У 2002-му «Skin Food» вирішив перейти до глобальних змін, звернувши увагу на молодих покупців і ставши тим, що ми бачимо зараз. Саме тоді була остаточно сформована товарна політика, що знайшла масу прихильників у всьому світі і остаточно закріпила репутацію «Skin Food» як бренду здорового способу життя. 2003 рік запам'ятався покупцям абсолютно новою лінією декоративної косметики та засобів по догляду за шкірою, яка пропагує виняткову корисність ягід, фруктів, овочів і трав. Покупцям це дуже сподобалося і вже в наступному році послідувало відкриття в Сеулі першого монобрендового магазину «Skin Food», а вже до кінця 2006 року їх кількість збільшилася до 170 і охопило всі сусідні країни! На сьогодні цей чудовий бренд має мільйони своїх шанувальників-скінфудовцев як в Україні, так і в інших країнах світу.

Як їжа перетворюється в дивну красу

Якщо ви вже встигли помітити, вигідно відрізняє «Skin Food» від конкурентів велика лінійка її косметичної продукції. Разом з різноманітними серіями засобів по догляду за обличчям, вам нададуть можливість гідного вибору декоративної косметики, а також засобів по догляду за тілом, волоссям і нігтями.

Позиціонування «Skin Food» як єдиного бренду, точно вловили гармонійну взаємозв'язок понять «їжа» і «харчування» не випадково. Саме їжа дозволяє отримати всі необхідні компоненти, ідеально відповідають питань зволоження, харчування, захисту, освітлення шкіри, а також збереження її молодості та здоров'я. Експерти «Skin Food» знаходяться в постійному пошуку чергових корисних компонентів, активно беручи участь у всіх світових продуктових виставках. Позицію компанії вдало підкреслює її слоган, який закликає покупця годувати здоровою рослинною їжею не тільки себе, але і живити їй свою шкіру.

Вчені-дослідники невпинно радують покупців випуском нових косметичних ліній, проводячи перед цим саме ретельне тестування на спеціально відібраних групах добровольців. Всі вони формуються за різними характеристиками (тип шкіри, схильність до алергічних реакцій і безліч інших). Жоден продукт не виходить в серію, поки не буде затверджений кожним членом цих груп - саме так досягається максимальний захист споживача і практично виключаються усілякі побічні ефекти. Величезна турбота про здоров'я своїх покупців виражається навіть в логотипі-янголятка. Цим компанія підкреслює дбайливе ставлення до кожного з них і повний захист його шкіри від будь-якого негативного впливу.

Доступна гіпоалергенна косметика в привабливій упаковці

Солідний виробник косметики повинен бути солідний абсолютно в усьому. В цьому ми остаточно переконуємося, коли бачимо портфель його продукції, а також многокомпонентность складу кожного з купованих нами коштів. Слово «портфель», втім, тут і застосувати буде навіть не до місця. Це не портфель, а самий місткий валізу, куди (по-жіночому традиційно) поміщається далеко не все! Понад 900 косметичних продуктів для повноцінного харчування та захисту.